Kotva
Aktuality
Erasmus - Turecko
13.7.2021

Možnost vykonání praxe v luxusních hotelích v tureckém Beleku a Kemeru

Informační schůzka pro ZZ účastníků zájezdu do Španělska
3.9.2019

INFORMAČNÍ SCHŮZKA pro zákonné zástupce účastníků zájezdu do Španělska proběhne v úterý, 3. 9. 2019 od 17hod. v uč. 24 (2. patro)

Informace pro pedagogy
16.8.2019

Zahajovací pedagogická rada se bude konat dne 26.srpna 2019 od 10:00 hod.

Kalendář akcí
Jsou letní prázdniny
Dny otevřených dveří

VŽDY OD 9:00 do 18:00 hod.

23. 10. 2019

21. 11. 2019

11. 12. 2019

15. 01. 2020

19. 02. 2020

Po domluvě kdykoliv.

Třídní schůzky

Třídní schůzky vždy od 17 hodin.

13. 11. 2019

22. 04. 2020

Ověřte si docházku a studijní výsledky svých dětí denně v systému Bakaláři.

Bakaláři

Mapa webu
A
A
A

Výchovný poradce


 

Mgr. Miroslav Hájek

tel: 224 930 951

mail:  m.hajek@ptksos.cz

čtvrtek 10:00 - 14:00 

(doporučujeme předchozí telefonickou domluvu)

 

Náplň práce výchovného poradce

Náplň práce výchovného poradce je stanovena vyhláškou MŠMT ČR č.72/2005 Sb. o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních. Novelizace vyhláška č.116/2011Sb. 
Výchovný poradce se také zabývá problematikou vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků mimořádně nadaných, včetně možnosti individuálního studijního plánu dle vyhlášky č. 73/2005 Sb. Rozsah přímé pedagogicko – psychologické činnosti pedagogických pracovníků je stanoven v nařízení vlády č. 75/2005 Sb. 

Konkrétní úkoly výchovného poradce

Výchovný-kariérový poradce vykonává činnosti poradenské, činnosti informační a činnosti metodické. O těchto činnostech vede písemnou dokumentaci. 

Poradenské činnosti:

  1. Kariérové poradenství a poradenská pomoc při rozhodování o další vzdělávací a profesní dráze žáků, tj. zejména:
  2. Vyhledávání a orientační šetření žáků, jejichž vývoj a vzdělávání vyžadují zvláštní pozornost, a příprava návrhů na další péči o tyto žáky.
  3. Zajišťování nebo zprostředkování diagnostiky speciálních vzdělávacích potřeb (vstupní a průběžné) a intervenčních činností pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.
  4. Příprava podmínek pro integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole, koordinace poskytování poradenských služeb těmto žákům školou a školskými poradenskými zařízeními a koordinace vzdělávacích opatření (včetně zvláštního režimu přijímacích zkoušek a maturit) u těchto žáků. Poskytování služeb kariérového poradenství žákům/cizincům se zřetelem k jejich speciálním potřebám.