Kotva

Tříměsíční studijní stáž bude probíhat v hotelovém rezortu Gloria a Kempinski na Turecké riviéře nedaleko známého letoviska Antalya.(http://www.gloria.com.tr) S hotelem spolupracujeme již řadu let a máme s ním jen ty nejlepší zkušenosti.


Společnost hotelů Kempinski, kde probíhají stáže našich studentů, spojuje tradici s moderním luxusem, prvotřídními službami a možností aktivního odpočinku. Již sto let nabízí hotely Kempinski své služby i těm nejnáročnějším hostům z celého světa.

Společnost byla založena již v roce 1897 v německém Berlíně. V současné době provozuje 74 pětihvězdičkových hotelů ve 32 zemích světa, např. na Slovensku, v Maďarsku, Thajsku, Emirátech, Egyptě, Číně, Mongolsku, Turecku, Švýcarsku atd. Hotel Kempinski lze nalézt i v Praze.

Naše škola opět získala prostředky na zahraniční stáže na Tureckou rivieru do hotelu KEMPINSKI

Partneři
Ze školství
 
 
Aktuality
Informační schůzka pro ZZ účastníků zájezdu do Španělska
3.9.2019

INFORMAČNÍ SCHŮZKA pro zákonné zástupce účastníků zájezdu do Španělska proběhne v úterý, 3. 9. 2019 od 17hod. v uč. 24 (2. patro)

Informace pro pedagogy
16.8.2019

Zahajovací pedagogická rada se bude konat dne 26.srpna 2019 od 10:00 hod.

 
 
Mapa webu
A
A
A

Erasmus plus

Zobrazeno: 51220x |
Stáž v Turecku v rámci programu Erasmus+ pro obory cestovní ruch a gastronomie

 
 
Celkem: 2 článků

Erasmus plus

Zobrazeno: 51220x |
Stáž v Turecku v rámci programu Erasmus+ pro obory cestovní ruch a gastronomie

Projekt je určen pro žáky 2. - 3.ročníků a 1.ročníků nástavbových a zkrácených oborů na naší škole. Jeho realizací jim chceme zajistit možnost absolvovat jejich povinnou odbornou praxi v zahraničí. Chceme zvýšit kvalitu praktické přípravy žáků, aby získali nové zkušenosti a dovednosti a díky získané praxi jim usnadnit vstup na pracovní trh po ukončení studia.

Zahraniční stáže se uskutečnili v prvním roce projektu v Británii, ve Španělsku a v Turecku. Stáže jsou v délce 2 měsíců a zúčastnilo se jich v průběhu dvou let 36 žáků. 

Během pracovní stáže studenti vedle běžných denních pracovních povinností také plnili tzv. Jednotky učení, kdy každé dva týdny se soustředili na jedno zadané téma - "Příprava pracoviště k dennímu provozu" a "Příprava tříchodového menu - Turecká kuchyně", a tím si prohloubili znalosti z praxe v chodu místního podniku a gastronomických tradic.

Cílem projektu je zvýšit úroveň praxí žáků, jejich odborných znalostí, umožnit jim aplikovat teoretické poznatky v praxi a seznámit se s pracovním prostředím v zahraničí. Projekt reaguje na požadavky trhu práce, zaměstnavatelé od absolventů škol očekávají, že při vstupu do zaměstnáni již budou mít praxi. Při výběru zaměstnanců jsou preferováni uchazeči, kteří mají nejen potřebné odborné znalosti a dovednosti, ale i zahraniční zkušenosti a dobrou znalost cizího jazyka. Díky projektu získají účastníci kvalitní a certifikovanou praxi ve svém oboru.

Každý žák školy má možnost se během studia zúčastnit několikaměsíční stáže v hotelech v Turecku u Středozemního moře. Žáci pracují jako kuchaři, číšníci nebo servírky, welcome ladies v restauarci, bellboys - doorboys, na recepci, v hotelových lázních a kosmetických salonech.

Stáž je bezplatná, je součástí studijního programu školy. Po její ukončení obdrží žáci certifikát od hotelu, který se stane součástí jejich profesního životopisu. Pokud se žák osvědčí, hotel ho zaměstná během studia opakovaně a spolupáce nezřídka končí nabídkou zaměstnání.

Hotely celosvětového řetězce Kempinski mají propracovaný systém výběru a přípravy novcýh zaměstnanců. Žákům se otevírá zajímavá možnost začít svou profesní dráhu již během studia a pokračovat v budování své kariéry v exotické zemi kdekoliv na světě v luxusním prostředí.


 

Hotel Kempinski The Dome Belek, Hotel Sirene Belek, Hotel Maxx Royal

- studijní stáž v rámci programu ERASMUS+ v luxusních hotelech 5*

 - více než stoletá tradice v oboru hotelnictví

 - hotely po všech zemích světa

 - spolupráce ve všech oborech studia

 - několik restaurací, barů

- wellness, spa

 

Stáže v rámci projektu ERASMUS +

- celoevropsky uznávaná forma vzdělávání

- student získá na konci stáže certifikát o jejím absolvování

- možnost vydání tzv. Europassu


Výhody stáže

- veškeré výdaje jsou hrazeny z dotace EU v rámci projektu

- rozvíjení samostatnosti studentů

- odborná příprava

- jazyková dovednost

- poznávání jiných kultur

- získávání nových přátel, zážitky


Podmínky stáže

- podpis smlouvy

- vše financováno z projektu ERASMUS+

- finanční ohodnocení stážistů

- délka trvání: 60 dní (možno prodloužit)

- pojištění zajištěno

- nutnost platného pasu


Pracovní náplň stáže

- pracovní doba: 8 hodin/ denně

- jeden den v týdnu volno

A-shifts (ranní směny 8:00 – 16:00)

B-shifts (odpolední 14:00 – 22:00)

- oblečení zajištěno (vlastní boty, silonové punčochy)

- odborný dohled a vedení


Pracovní pozice

dle oboru studia:

“welcome lady”, “bell boy”, hosteska, číšník/ce, barman/ka


Doprava      

a) letecky z Praha – Antalya (TUR)

doba: cca 3hod.

b) Student Agency do Drážďan -> letecky – Antalya

doba: cca 2hod bus, 3hod letadlo

odvoz z letiště do hotelu je zajištěn

letenky/ jízdenky hrazeny z dotace programu ERASMUS+


Ubytování

- Staff House cca 300 m od hotelu

- čtyřlůžkové pokoje

- sociální zařízení přímo na pokoji

- všichni stážisté ubytování pohromadě

- po celý den k dispozici nápoje, pečivo

kuchyňka + společenská místnost


Strava          

- zajištěno: snídaně, oběd, večeře + 2. večeře v hotelové jídelně pro zaměstnance

- stánek s občerstvením hned u ubytovny pro studenty -> bagety, sladkosti, …


Kontakt

Mgr. Kristýna Kábrtová (2. patro budovy školy – ředitelna)

email: k.kabrtova@ptksos.cz