Kotva
Ze školství
Dny otevřených dveří

Srdečně vás zveme na Den otevřených dveří na naší škole.

 

 

Těšíme se na vás:

V úterý 25. 10. 2022,

ve středu 14. 12. 2022,

a ve středu 1. 2. 2023

vždy od 13 do 18 hodin.



Přijďte se podívat, na co se u nás jako budoucí studenti můžete těšit, zeptat se na vše, co vás zajímá a poznat prostředí školy i pedagogický sbor.

 

S pozdravem,

Vedení školy

 

Nabídka práce

do našeho týmu příjmeme učitele předmětů:

- anglického jazyka

- praktických gastronomických předmětů

 

Chcete se k nám přidat? Neváhejte a pošlete svůj životopis na adresu  

 a.andrus@ptksos.cz.

 

Rádi se s Vámi sejdeme a probereme možnosti spolupráce!

Bakaláři

Mapa webu
A
A
A

Erasmus plus

Zobrazeno: 60324x
Stáž v Turecku v rámci programu Erasmus+ pro obory cestovní ruch a gastronomie

Projekt je určen pro žáky 2. - 3.ročníků a 1.ročníků nástavbových a zkrácených oborů na naší škole. Jeho realizací jim chceme zajistit možnost absolvovat jejich povinnou odbornou praxi v zahraničí. Chceme zvýšit kvalitu praktické přípravy žáků, aby získali nové zkušenosti a dovednosti a díky získané praxi jim usnadnit vstup na pracovní trh po ukončení studia.

Zahraniční stáže se uskutečnili v prvním roce projektu v Británii, ve Španělsku a v Turecku. Stáže jsou v délce 2 měsíců a zúčastnilo se jich v průběhu dvou let 36 žáků. 

Během pracovní stáže studenti vedle běžných denních pracovních povinností také plnili tzv. Jednotky učení, kdy každé dva týdny se soustředili na jedno zadané téma - "Příprava pracoviště k dennímu provozu" a "Příprava tříchodového menu - Turecká kuchyně", a tím si prohloubili znalosti z praxe v chodu místního podniku a gastronomických tradic.

Cílem projektu je zvýšit úroveň praxí žáků, jejich odborných znalostí, umožnit jim aplikovat teoretické poznatky v praxi a seznámit se s pracovním prostředím v zahraničí. Projekt reaguje na požadavky trhu práce, zaměstnavatelé od absolventů škol očekávají, že při vstupu do zaměstnáni již budou mít praxi. Při výběru zaměstnanců jsou preferováni uchazeči, kteří mají nejen potřebné odborné znalosti a dovednosti, ale i zahraniční zkušenosti a dobrou znalost cizího jazyka. Díky projektu získají účastníci kvalitní a certifikovanou praxi ve svém oboru.

Každý žák školy má možnost se během studia zúčastnit několikaměsíční stáže v hotelech v Turecku u Středozemního moře. Žáci pracují jako kuchaři, číšníci nebo servírky, welcome ladies v restauarci, bellboys - doorboys, na recepci, v hotelových lázních a kosmetických salonech.

Stáž je bezplatná, je součástí studijního programu školy. Po její ukončení obdrží žáci certifikát od hotelu, který se stane součástí jejich profesního životopisu. Pokud se žák osvědčí, hotel ho zaměstná během studia opakovaně a spolupáce nezřídka končí nabídkou zaměstnání.

Hotely celosvětového řetězce Kempinski mají propracovaný systém výběru a přípravy novcýh zaměstnanců. Žákům se otevírá zajímavá možnost začít svou profesní dráhu již během studia a pokračovat v budování své kariéry v exotické zemi kdekoliv na světě v luxusním prostředí.


 

Hotel Kempinski The Dome Belek, Hotel Sirene Belek, Hotel Maxx Royal

- studijní stáž v rámci programu ERASMUS+ v luxusních hotelech 5*

 - více než stoletá tradice v oboru hotelnictví

 - hotely po všech zemích světa

 - spolupráce ve všech oborech studia

 - několik restaurací, barů

- wellness, spa

 

Stáže v rámci projektu ERASMUS +

- celoevropsky uznávaná forma vzdělávání

- student získá na konci stáže certifikát o jejím absolvování

- možnost vydání tzv. Europassu


Výhody stáže

- veškeré výdaje jsou hrazeny z dotace EU v rámci projektu

- rozvíjení samostatnosti studentů

- odborná příprava

- jazyková dovednost

- poznávání jiných kultur

- získávání nových přátel, zážitky


Podmínky stáže

- podpis smlouvy

- vše financováno z projektu ERASMUS+

- finanční ohodnocení stážistů

- délka trvání: 60 dní (možno prodloužit)

- pojištění zajištěno

- nutnost platného pasu


Pracovní náplň stáže

- pracovní doba: 8 hodin/ denně

- jeden den v týdnu volno

A-shifts (ranní směny 8:00 – 16:00)

B-shifts (odpolední 14:00 – 22:00)

- oblečení zajištěno (vlastní boty, silonové punčochy)

- odborný dohled a vedení


Pracovní pozice

dle oboru studia:

“welcome lady”, “bell boy”, hosteska, číšník/ce, barman/ka


Doprava      

a) letecky z Praha – Antalya (TUR)

doba: cca 3hod.

b) Student Agency do Drážďan -> letecky – Antalya

doba: cca 2hod bus, 3hod letadlo

odvoz z letiště do hotelu je zajištěn

letenky/ jízdenky hrazeny z dotace programu ERASMUS+


Ubytování

- Staff House cca 300 m od hotelu

- čtyřlůžkové pokoje

- sociální zařízení přímo na pokoji

- všichni stážisté ubytování pohromadě

- po celý den k dispozici nápoje, pečivo

kuchyňka + společenská místnost


Strava          

- zajištěno: snídaně, oběd, večeře + 2. večeře v hotelové jídelně pro zaměstnance

- stánek s občerstvením hned u ubytovny pro studenty -> bagety, sladkosti, …


Kontakt

Mgr. Kristýna Kábrtová (2. patro budovy školy – ředitelna)

email: k.kabrtova@ptksos.cz

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.